Please rotate your screen
meerover.jpeg

Samenwerkingen

Om de kwaliteit van de zorg zo hoog mogelijk te houden, werken wij samen met andere hulpverleners. Denk hierbij aan revalidatieartsen, sportartsen, orthopeden, huisartsen, psychologen en collega fysiotherapeuten.

INTER-PSY & IPGGZ

Inter-fysio werkt nauw samen met GGZ-instellingen INTER-PSY en IPGGZ. Wij bieden combinatietrajecten. Tijdens deze combinatietrajecten besteden de psychosomatische fysiotherapeut en de psycholoog aandacht aan zowel de lichamelijke als de psychische, sociale en gedragsmatige kanten van jouw gezondheid.

Transcare

Inter-fysio werkt nauw samen met Transcare. Transcare biedt professionele behandeling voor aanhoudende pijn en aanhoudende vermoeidheid. Binnen Transcare bestaat het behandelteam uit een arts, psycholoog en fysiotherapeut. Transcare behandelt mensen met chronische klachten zoals: chronische vermoeidheid, chronische lage rugpijn en chronische hoofdpijn.

Sportartsen

Inter-fysio werkt nauw samen met sportartsen in Groningen en omgeving. Samen kijken wij naar een passend onderzoek en behandelplan voor de patiënt. Voorbeelden van veelvoorkomende problematiek zijn langdurige sportblessures en ademhalingsklachten tijdens inspanning.

Medisch Centrum Zuid (MCZ)

Inter-fysio werkt nauw samen met Medisch Centrum Zuid op het gebied van aanhoudende pijn en psychosomatische problematiek.

MEJA (centrum voor psyche en zwangerschap)

Inter-fysio werkt nauw samen met MEJA op het gebied van fysieke en mentale klachten rondom de zwangerschap en bevalling.

Ook samenwerken?

Geïnteresseerd om ook met ons samen te werken? Neem gerust contact op of lees meer over onze praktijk.